عمومی

بهترين روش نزديكي از پشت

در مورد نزديكي از پشت باید ابتدا این مورد را بدانید که این کار توصیه نمیشود و در ادامه بصورت کامل این مورد کامل خدمت شما عزیزان توضیح داده میشود.

آمیزش مقعدی چیست؟

آمیزش مقعدی یا آنال سکس عبارت است از انجام عمل جنسی توسط دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد زن که از دیرباز تا کنون وجود داشته است. آمیزش مقعدی بین دو مرد را لواط نامیده که متاسفانه این عمل با اسم همجنس گرایی در کشورهای غربی زیاد است.

افراد ممکن است از راه تحریک انتهای عصب محیطی مقعد احساس لذت کنند یا به اوج لذت جنسی برسند. این لذت در مردان از تحریک غیرمستقیم پروستات و در زنان با تحریک کلیتوریس یا دیگر نواحی حساس مانند موضع جی، عصب زهاری یا دیگر نواحی می‌تواند روی می‌دهد. همچنین رابطهٔ مقعدی می‌تواند دردناک یا خیلی دردناک نیز باشد.این درد می‌تواند ناشی از عوامل روانی یا فیزیکی باشد.

رابطهٔ مقعدی یکی از خطرناک‌ترین گونه‌های رابطهٔ جنسی است هم از دید انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های آمیزشی و هم از دید پارگی بافت مقعد و راست‌روده؛ چون در این ناحیه مانند مهبل، مواد روان‌کننده ترشح نمی‌شود به ویژه اگر فرد از روان‌کننده‌های مصنوعی استفاده نکرده باشد. میزان خطر این رابطه در صورتی که از کاندوم استفاده نشود بسیار بیشتر خواهد بود. از این رو سازمان جهانی بهداشت برای رابطهٔ مقعدی هم استفاده از کاندوم را ضروری می‌داند تا رابطه امن باشد. سکس مقعدی میان یک زن و مرد، عبارت است از انجام عمل جنسی (خفت و خیز) با دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد.

آمیزش مقعدی در ایران

لذت رابطه مقعدی

لذت‌بخش بودن رابطهٔ جنسی از طریق مقعد به‌علت وجود میزان زیاد پایانه‌های عصبی در بخش مقعد است. در مردان رابطهٔ مقعدی همچنین باعث تهیج و تحریک پروستات می‌گردد. اما از طرف دیگر به‌دلیل وجود پایانه‌های عصبی بسیار، ممکن است که در صورت کم‌توجهی یا عدم آگاهی هر یک از شرکای جنسی، درد زیادی در رابطهٔ مقعدی تجربه شود و خوشی یا لذت نزدیکی فروکش کند. ممکن است چنین تجربه‌ای باعث شود که بسیاری از این نوع آمیزش چشم‌پوشی کنند.

روشهای آمیزش مقعدی

باسن، مقعد و راست روده که همان بخش نهایی روده بزرگ است، از جمله مناطق حساس و شهوانی بدن بشمار می آیند. خاصیت تحریک پذیری پوست و حلقه ماهیچه ای مقعد به سبب رشته های عصبی اش نزد بسیاری موثری در برانگیختگی شدید جنسی در فرد می شود.

آمیزش مقعدی آن هم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر درد آفرین و غیر قابل تحمل می باشد. یکی از موهبات این نوع سکس این است که با آن دیگر خطر حاملگی وجود ندارد. البته آمیزش مقعدی خالی از ریسک نیست، زیرا لایه مخاطی انتهای روده بزرگ در مقایسه با واژن بسی نازکتر و به همین دلیل امکان از بین رفتن آن بر اثر اصطکاک بالاتر است.

با زایل شدن این لایه، خطر انتقال ویروس ایدز و باکتری بیماریهای جنسی به خون فرد، او را تهدید می کند. حلقه مقعد نیز تنها تا حد محدودی می تواند باز شود، و فشار بیش از حد باعث ایجاد شکاف در آن خواهد شد.

نحوه آمیزش مقعدی

آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه نمی شود، بنابراین هنگام آمیزش مقعدی هدف خود را صرفاً “دخول” تعیین ننمایید. سعی کنید با تامل حالات نوازشی را نیز تجربه نمایید. چه بسا چنین شروعی، زمینه را برای دخول هموارتر می کند.

بهترین راه این است که قبل از دخول از تکنیک انگشتکاری (فینگرینگ) مقعد استفاده شود؛ به این صورت که یک یا دو انگشت خود را که از قبل به ژل روان کننده (لوبریکانت)، آغشته نموده اید روی ماهیچه باسطه (حلقوی) مقعد، دایره وار حرکت داده و به آرامی وارد مجرا نمایید. حال می توانید به دلخواه آنرا ثابت نگه داشته و یا انگشتانتان را داخل مجرا با ملایمت بچرخانید.

آمادگی برای دخول نیز به همین ترتیب است. هر گاه احساس کردید که ماهیچه مقعد منقبض می شود، دست از کار فرو کشیده و به آن اجازه استراحت دهید سپس می توانید همین کار را با دو انگشت انجام دهید و در نهایت پس از آماده نمودن همسرتان از روش دخول استفاده نمایید.

پس از داخل شدن سر آلت به او فرصت دهید تا صبر کند، و ماهیچه هایش شلتر شوند. سپس می توانید به عمل دخول ادامه دهید.

در همه حال مراقب واکنش همسرتان باشید، و با کوچکترین حالت ناراحتی و دلخوری او، از ادامه باز ایستید. توصیه می شود همزمان با این کار پستانها و کلیتوریس و دیگر نقاط حساس او را ماساژدهید؛ این کار به راحتی او کمک می کند.

نکات بهداشتی در خصوص نزدیکی از پشت

نظافت مهمترین نکته در آمیزش مقعدی می باشد

سعی کنید هنگام آمیزش مقعدی نکات بهداشتی را کاملا رعایت نمایید. قبل از رابطه جنسی از پشت می بایست کل روده را شستشو دهید. برای این کار می توانید از دستگاه “دوچ – تنقیه و…” استفاده نمایید و همچنین داخل مقعد را با آب صابون و یا آب شامپو شستشو نمایید. و با یکدیگر دوش بگیرید. ناخنهای خود را کوتاه کرده و سوهان بکشید.

همچنین استفاده از کاندوم و دستکشهای لاتکس / در صورت عدم وجود آلرژی به ماده لاتکس، توصیه می شود. توجه داشته باشید که نظافت مهمترین نکته در آمیزش مقعدی می باشد.

آمیزش مقعدی تنها با رضایت هر دو طرف امکان دارد

یکی از دلایلی که مرد را به سوی رابطه جنسی از پشت می‌ کشاند، عدم موفقیت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش می‌ باشد. و از این موضوع رنج می‌برد؛ لذا متمایل می‌ شود که از پشت نزدیکی کند. در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با مواضع حساس جنسی‌ اش، سریع‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد.

در این صورت «مرد» احساس قدرت و لذت می‌ کند، و از تقاضای خود منصرف می‌شود.

دیدگاه ادیان

در دین اسلام به سکس مقعدی بین دو مرد لواط و به سکس مقعدی مرد با زن نیز وطی دبر گفته می‌شود. عمل لواط در این دین به شدت منع شده و حرام و از گناهان کبیره است و برای آن مجازات اعدام وجود دارد. اما در مورد جواز سکس مقعدی مرد و زن اختلاف وجود دارد به گونه‌ای که برخی معتقدند این عمل کاملاً حرام است و اگر کسی انجام داد باید توبه کند و برخی معتقدند اگر زن راضی نباشد حرام و در غیر اینصورت شدیداً مکروه است. اهل سنت این کار را شدیداً حرام می‌دانند و حتی برخی از علمای آنان فتوا داده‌اند که اگر مردی چنین کاری انجام دهد زنش می‌تواند فوراً از او طلاق بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت اصالت کالا

تحویل اکسپرس

پرداخت آنلاین و کارت به کارت

پشتیبانی 24 ساعته

آدرس ایمیل : [email protected]
هفت روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

سبد خرید فروشگاه

5 هزار تومان اعتبار هدیه برای اولین سفارش شما به شرط عضویت

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟