عمومی

تری سام چیست؟ همه چیز درباره رابطه سه نفره

آمیزش جنسی سه‌نفره یا تری سام (به انگلیسی: Threesome) یا همان تریسام گونه‌ای از آمیزش جنسی است که به‌طور همزمان در بین سه نفر انجام می‌شود. این سه نفر ممکن است سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد باشند. آمیزش جنسی سه‌نفره نسبت به شیوه‌های دیگر آمیزش جنسی رواج کم‌تری دارد و ممکن است به‌صورت از پیش‌ هماهنگ‌شده در میان دوستان انجام گیرد. این عمل در ژاپن و کشورهای شرق آسیا رواج زیادی بین همجنسگرایان دارد و عملی محبوب بین خواهان در تمام جهان است.

دلایل: چرا افراد به مبادله عشقی (رابطه سه نفره) روی می آورند؟

مشترک ترین دلیل گزارش شده از جانب زوجینی که تمایل به مبادله عشقی دارند این است که رابطه خود را به نوعی تنوع و جذابیت ببخشند. هر چند در مورد سایر روابط از جمله روابط جنسی چند نفره مورد مذاکره قرار گرفته است. بعضی از زوجین درباره هیجانی که در انتخاب یک زوج یا انتخاب یک نفر برای رابطه سه نفره صحبت می کنند. در واقع، بعضی از افراد اعلام می کنند که شکار برای یافتن یک مورد بسیار بهتر از خود رابطه جنسی بعد از آن می باشد.

بعضی دیگر رابطه جنسی سه نفره را به عنوان روشی برای رسیدن به فانتزی های جنسی خود که نمی توانند در روابط موجود به آنها دست یابند اعلام می کنند در حالی که بعضی دیگر اعلام می کنند یک راز مشترک می تواند آنها را به یکدیگر نزدیکتر نماید. بعضی نیز نداشتن سازگاری در میل جنسی و یا داشتن مشکلات جنسی را عامل شرکت در مبادله جنسی اعلام می کنند. بسیاری از افراد این را یک پادزهر برای خیانت می پندارند.

دلایل عمیق تر و عامل های کمک کننده دیگری درباره این که چرا و چگونه زوجین مایل به داشتن رابطه جنسی مشترک با دیگران می شوند وجود دارد. یکی از این دلایل وقتی است که فرد یا زوجی می تواند بخش هایی از خودش را از وجودش جدا نموده و با دیگران به اشتراک گذارد. جداسازی یک اصطلاح روانشناختی درباره توصیف یک مکانیسم انطباق است که معمولاً ار دوران کودکی رشد می یابد.

 

نقض اعتماد

دیوید و فیونا چندین وقت پیش به مشاوره ازدواج مراجعه کرده بودند. آنها با خوشبختی 15 سال پیش ازدواج کرده بودند و از این رابطه مطمئن بوده و احساس امنیت می کردند. فیونا یک پزشک داروساز و دیوید صاحب یک کسب و کار موفق می باشد. 2 فرزند آنها نیز نوجوان می باشند. آنها سالها سبک زندگی رابطه جنسی ضربدری را تجربه کرده و انتخاب زوجین را با دقت انجام داده و برای هر دو آنها ملاقات با سایر زوجین جالب بوده و از سفرهای بین ایالتی به عنوان بخشی از موفقیت ازدواجشان نام می برند. با سپری شدن موفق این سالها، در آخرین سفرشان آنها جذب همسر یک زوج جوان شده بودند اما فیونا شوهر آن زن را نپسندیده بود.

قوانینی که آنها تعیین کرده بودند به این صورت بود که در صورتی که هر دو جذب یک زوج شده باشند کار را ادامه دهند اما دیوید فیونا را ترغیب کرد تا کار را ادامه دهند و یک رابطه جنسی ضربدری داشته باشند و او پذیرفت. در هفته های بعدی رفتار فیونا تغییر کرد و نسبت به دیوید حس سرخوردگی پیدا نموده و به سرعت عصبی می شد. او شروع به صحبت با دیوید درباره کنار گذاشتن رابطه جنسی ضربدری نمود. زمانی که آنها برای ملاقات من آمدند، فیونا احساس مورد سوء استفاده قرار گرفتن و خیانت از جانب دیوید را داشت. دیدیو احساس می کرد که فیونا او را درک نمی کند و حالت تدافعی گرفته بود زیرا از نظر او فیونا قبول کرده بود که آن رابطه را ادامه دهند اما فیونا نمی توانست دیوید را برای شکستن قوانین ببخشد.

 

پیامدهای رابطه ضربدری

رابطه جنسی ضربدری مانند هر رابطه جنسی پر خطر و ناسالم دیگری، معایب و ریسک های مربوط به خودش را دارد. اگر در این فضا پیشگیری از بارداری یا به طور کلی نکات بهداشتی رعایت نشود، افراد در معرض بیماری های مقاربتی و بارداری های ناخواسته قرار می گیرند. این نوع رابطه ممکن است بر روابط زناشویی زوج تاثیر منفی بگذارد. اگر یکی از طرفین ناراضی باشد و صرفا به خاطر ترس از دست دادن همسرش راضی شود و یا به طور کلی با نارضایتی وارد رابطه جنسی ضربدری شود پیامدهای نامناسبی را می توان متصور شد. حسادت هایی که در این بین گریبان گیر زوجین می شود، ممکن است خود را در ابعاد دیگری از زندگی زناشویی شان نشان دهد. صرف مطرح کردن این امر با شریک جنسی ممکن است باعث ایجاد حس ناامنی در فرد مقابل شود. یک طرف فکر کند که برای ارضای نیازهای همسرش کفایت لازم را ندارد، به قدر کافی جذاب نیست.

 

رابطه سه نفره چه مضراتی دارد؟

ورود نفر سوم به رابطه زناشویی تصمیمی بسیار خطرناک است که می تواند تاثیرات بدی بر اعتماد، صداقت و صمیمت بین زوج ها بگذارد.

شاید به نظرتان تجربه جنسی ویژه ای باشد، ولی اگر با خودتان روراست باشید می فهمید که تماشای عشق بازی همسرتان با فردی دیگر بجز شما، زمینه پرورش حسادتی شدید را فراهم می کند.

دکتر نیکی مارتینز در این رابطه می‌گوید:

1. وابستگی
از آنجایی که وابستگی بعد از رابطه جنسی بسیار محتمل است، احتمال دارد یک نفر از شما بعد از نزدیکی به نفر سوم علاقه‌مند شود. شما ممکن است فکر کنید که زنان بیشتر احتمال دارد که وابسته شوند و مردها به راحتی می‌توانید رابطه جنسی را از عشق جدا کنید، اما متاسفانه کاملا در اشتباه هستید.
همچنین در این سه گانه یک نفر دیگر هم حضور دارد. بیایید فرض کنیم که شما عاشق همسر خود هستید و هرگز نخواهید توانست یک نفر سوم را دوست بدارید، اما آیا نفر سوم هم اینگونه خواهد بود؟ او نیز به اندازه شما تحت تاثیر هورمون‌ها و احساسات خود قرار دارد و ممکن است به شما یا همسرتان علاقه‌مند شود.
۲. حسادت
حتی اگر شما و همسرتان بسیار از خود مطمئن و با اعتماد به نفس باشید، احساس حسادت در لحظاتی غالب خواهد شد و قدرت آن می‌تواند از ملایم تا خانه خراب کن تغییر کند. در طول یک رابطه جنسی سه نفره شما یا پارتنرتان قادر نخواهید بود شرایط را کنترل کنید و ممکن است زمانی برسد که ببینید همسر شما با نفر سوم است و به شما توجهی نمی‌کند.
۳. بیماری‌ها و بارداری

یکی از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین نتایجی که ممکن است در پی رابطه جنسی سه نفره گریبانگیر شما شود، بیماری‌های مقاربتی یا بارداری ناخواسته است. همچنین در یک رابطه سه نفره کنترل همه‌چیز بسیار دشوار خواهد بود. حتی اگر از کاندوم نیز استفاده کنید،‌ پیشگیری از بیماری‌ها بسیار سخت است چون برای هر دفعه‌ای که پارتنرتان را عوض می‌کنید به کاندوم جدید نیاز خواهید داشت و این کار تقریبا غیرممکن است. پس به این فکر کنید که یکی از خانم‌های این مثلث باردار شوند،‌ یا تنها یک نفر در این میان به بیماری‌های مقاربتی مبتلا باشد… فاجعه است، نه؟
۴. احساس شرم در جمع

بعد از این شب داغ و پرهیجان چگونه هر سه شما می‌توانید در یک جمع قرار بگیرید و مانند گذشته باهم صحبت کنید؟ قطعا جو حاکم میان شما سه نفر هرگز مثل گذشته نخواهد بود و ممکن است روابط دوستی شما نیز در این میان از بین بروند. مگر اینکه نفر سومی که وارد اتاق خواب شما شده است کاملا غریبه باشدکه قطعا از مضرات رابطه جنسی سه نفر کم نمی‌کند و خود بسیار خطرناک است.
۵. اضطراب عملکرد
در صورتی که کسی در این سه گانه دچار اختلال جنسی مثل اختلال نعوظ، یا اختلال ارگاسمی یا … باشد، این اختلالات تحت فشار رابطه سه نفره قطعا شدت بیشتری خواهند یافت.

همچنین برای خرید کاندوم کلیک کنید

 

سوال:

سلام. من از شوهرم خواستم با یک زن دیگه س.ک.س سه نفره داشته باشیم. اونم نه به دلایل انحرافات جنسی به دلیل اینکه مرد موجود تنوع طلبیه و ما 6 سال از ازدواجمون میگذره. وقتی مرد چند سال فقط با یکی رابطه داره وسوسه میشه با یکی به غیر از زنش س.ک.س داشته باشه حتی شده به بار. و از اونجایی که من خیلی حساسم و اگر بفهمم شوهرم با یکی حتی گذری و بدون عشق خیانت کرده بهم نمیتونم ببخشم و زندگیمو بهم میزنم.و حتی بچمونم نمیتونه جلومو بگیره. و از اونجایی که من عاشق شوهرم و زندگیم هستم میخوام یه نفرو بیارم و خودمم باشم تا شوهرمو ارضا کنم و هم بهش یادآوری میشه که همه ی زنا مثل همن و زندگیم تا 10 سال مصون میشه. ولی شوهرم قبول نمیکنه. میگه میخواد قداست رابطمون بمونه و صورت حیوانی نگیره.و میگه اگرم چنین خواسته ای به سراغش بیاد روش سرپوش میذاره و نمیخواد که من دست به چنین کارایی بزنم. ولی من 90 درصد از مردایی که اطرافم میبینم بعد از چند سال به زناشون خیانت کردن و اعتماد نمیکنم. و هنوزم دوست دارم اینکارو انجام بدم. حالا میترسم از اینکه اینکار به ضرر عشقمون باشه

پاسخ:

دوست عزیز بهتره چنین مجوزی رو صادر نکنید .
چون در اینصورت ممکنه نتونید کنترلش کنید و شما عامل از هم پاشیدن زندگیتون خواهید بود.
هر چند با چنین تصورات کودکانه ای که دارید ممکنه چنین اتفاقاتی رخ بده.
پس به جای قضاوت کردن دیگر مردان سعی کنید با محبت کردن مرد زندگیتون رو با خودتون نگه دارید .
و فکر نکنید داشتن س.ک.س با شخص دیگری باعث خواهد شد تصورات شمارو تایید کنه.
مردی که تنوع طلب باشد در هر جا و مکان و … که باشه به هدفش خواهد رسید.
به همین خاطر شمارو از انجام چنین کاری منع میکنیم .

 

در ادامه سوال دیگری از یک خانم را می خوانید که همسرش از او درخواست کرده است با مرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد!

 

سلام،تشکرا ز کانال خوبه تنظیم خانواده،آقای دکتر من 7 ساله ازدواج کردم 32 سالمه و شوهرم 34 سالشه، تا یکسال پیش هیچ مشکلی در رابطه با همسرم نداشتم ، اما از یک سال پیش به اینطرف برخی وقتها بهم پیشنهاد میکنه که با یه مرد دیگه رابطه جنسی داشته باشم اونم جلوی شوهرم ، راستش اولین باری که اینو مطرح کرد من جدی نگرفتم و فکر کردم شوخی میکنه ولی تو این مدت باز اینو تکرار کرد ، الانم میگه من شوهرتم باید به خواسته های من تن بدی و هر چی ازت میخوام قبول کنی و این حق منه ، طوری شده که من حتی ده روز قهر کردم یه مدت خوب بود اما باز دوباره مطرحش کرده من نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

 

پاسخ ( محقق و پژوهشگر )
با درود و تقدیم احترام،در خصوص مشکل همسرتان ، اولا اینکه ایشان گفتند من شوهرت هستم و باید به خواسته های من تن بدی و تمکین کنی ، تمکین تنها شامل خواسته های مشروع میشود  نه خواسته های حرام و نا مشروع و شما باید از انجام این خواسته پرهیز کنید ، دوم در خصوص علت اینکه چرا همسر شما چنین پیشنهادی مطرح کردند اولا باید بررسی شود که آیا این تنها یک ذهنیته جنسیه است ، یعنی امکان دارد همسر شما فقط از عنوان کردن این موضوع و یا فکر به آن تحریک و حتی لذت ببرند و هیچوقتم این موضع را عملی نکنند ، یا اینکه نه و ایشان قصد عملی کردن این نوع رابطه را داشته باشند یعنی وجود شریک جنسی سوم  در هر دو حالت یک مشکل جدی تلقی میشود و نوعی اختلال جنسی است  یعنی فرد کنش جنسی نرمالی ندارد ، اساسا تمایل به حضور شریک جنسی دیگر( رابطه سه نفره یا بیشتر) چه هم جنس چه از جنس مخالف  اختلال جنسی محسوب میشود  و حتما نیاز به درمان دارد ، عواملی هستند که به این مسئله شدت میبخشند نظیر فضای مجازی وسایتها یا انجمن های پورن که امکان دارد افراد زیادی که دچار این نوع خواسته ها هستند یکجا حضور داشته باشند و تمایلاتشونو مطرح کنند ، وقتی همسر شما میبینه که خودش تنها نیست که چنین تمایلی داره  قبحش از بین میره و به خودش اجازه مطرح کردنشو به شما میده پس این گرایش ممکنه ازسالها  قبل در همسر شما بوده اما زمینه مطرح کردنش فراهم نبوده ، حال شما باید چکار کنید ؟
اولا به هیچ وجه خودتان را راضی به انجام این نوع روابط نکنید چه به صورت خیالی چه واقعی
دوما حتما همسرتان باید جهت مشاوره و درمان اقدام کنند تاکید میکنم حتما نیاز به مراجعه حضوری جهت درمان است

 

سوال سوم از خانمی که شوهرش از او درخواست کرده با یک مرد دیگر س.ک.س داشته باشد:

توی یک سایت خوندم که شما در رابطه با فتیش صحبت کردین و من میخواستم در رابطه با این موضوع ازتون سوال بپرسم. من حدود ۸-۹ سال هست که با همسرم هستم. و چند مدتی هست که از یکسری فانتزی ها توی رابطمون استفاده میکنیم که البته این اتفاق اول از طرف همسرم افتاد و بعد من. که ناگفته نماند که هر کدوم از این رفتار ها با میل هر دوطرفمون انجام شده یا اگرم خیلی راغب نبودیم در حدی که طرفمون لذت ببره کوتاه اومدیم که بیشتر از سمت من بوده. ولی الان یه مدته که همسرم در رابطه با فانتزیه س.ک.س سه نفره (خودش٬من و یک خانم) و یا (خودش٬من و یک آقا) صحبت میکنه و به شدت به این موضوع علاقه نشون میده و فقط برای یک بار این تجربه رو میخواد. ولی من به هیچ وجه نمیتونم با این مسئله کنار بیام و هر بار که در این رابطه بحث میشه من به شدت از نظر روحی بهم میریزم. شاید ۲ یا ۳ بار دراین مورد صحبت کرده باشیم که هر دفعه یه مدت از بار قبل میگذره. ولی حالا دوست دارم بدونم که باید چکار کنم و چجوری این حس همسرمو برطرف کنم؟

 

پاسخ:

 سلام خدمت شما. استفاده از فانتزی جنسی همانقدر که می تواند در بهبود روابط زوجین موثر باشد و به رابطه جنسی و زوجی عمق ببخشد، در بعضی موارد هم می تواند مخرب رابطه گردد. فرهنگ، عرف، مذهب، سن و بسیاری عوامل دیگر در این زمینه تاثیر گزار می باشد. همسر شما ممکن است که فردی بای سکشوال باشد، (یعنی میل و کشش جنسی به هر دو جنسیت زن و مرد داشته باشد) تشخیص این مطلب با متخصص س.ک.س تراپی است. همچنین می تواند نشاندهنده یک اختلال اضطرابی باشد که بصورت رفتارهای تنوع طلبانه در س.ک.س خودش را نشان می دهد و این فانتزی جنسی یکی از آن هاست. البته یک نکته را در نظر داشته باشید که شما ابزاری برای برآورده کردن تمام نیازهای همسرتان نیستید. برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که برای چنین فانتزی جنسی ای چه کاری می توانید انجام دهید حتما با یک متخصص س.ک.س تراپی بصورت حضوری مشورت نمایید. موفق باشید.

 

سوال

سلام آقای دکتر با تشکر از سایت خوب شما بنده 7 سال است که ازدواج کردم و اخیرا با پیشنهاد غیر منتظره همسرم مواجه شدم.مدتی است که رابطه جنسی ما شور اشتیاق گذشته را نداره حتی با اینکه ما از نظر مالی مشکل خاصی نداریم و اختلاف اونچنانی هم با هم نداریم. در یکی از سفرهامون همسرم پیشنهاد داد که برای تنوع یک خانم دیگر را هم وارد رابطه جنسی خودمان بکنیم فقط یه بار اونم برای تنوع … اولش فکر کردم داره شوخی میکنه و بعد از اون دیدم دوباره تکرار کرد. واقعیتش من قبول نکردم ولی خواستم باز هم از شما سوال کنم ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

جواب :

در دنیای امروز پیش از آنکه با موضوع جدیدی مواجه شوید بهتر است نسبت به آن و تبعات آن آگاهی داشته باشید.

تمایلات زوجین برای چنین روابطی (رابطه جنسی سه نفره) ابتدا با تخیلات و تصویر سازی های ذهنی شروع میشود و سپس زمانی که زوجین آسیب پذیر تر هستند (مثل زمانی که مست و یا تحت تاثیر فیلم های پورن قرار گرفته اند و یا حتی مشکلات جنسی و ..) عملی میشود. در ادامه 4 دلیلی که رابطه سه نفره ایده خوبی نیست را برای شما شرح خواهیم داد.

1.شاید فارغ از مسائل شرعی تعداد اندکی از خانم ها مشکلی با رابطه داشتن با یک خانم دیگر در کنار همسرشان نداشته باشند. از طرف دیگر مردان ممکن است در ابتدا از این ایده که همسر خود را با زن دیگری به اشتراک بگذارند لذت ببرند اما نمیدانند زمانی که واقعا این اتفاق بیافتد و همسر خود را در دستان شخصی دیگری ببینند چه بلایی بر سرشان می آید. چیزی که مردان احساس میکنند ترکیبی از حسادت، پشیمانی ، عصبانیت و احساس ناامنی است و زمانی که این احساسات پیچیده بوجود میاید تنها نتیجه اش بهم خوردن روابط است.

2.در بسیاری از موارد هنگام چنین رابطه هایی خانم ها احساس بی ارزش بودن پیدا کنند که میتواند به اعتماد به نفس آن ها آسیب جدی بزند. همچنین خانم ها بصورت ذاتی نسبت به مردان خیلی حساس تر و آسیب پذیر تر هستند و در اینگونه روابط آسیب میبینند درحالیکه برای مردان شاید اهمیت کمتری داشته باشد . در روابط سه نفره چیزی که مرد ها به دنبال آن هستند صرفا لذت های فیزیکی است اما خانم ها زمانی که رابطه به پایان میرسد و صبح روز بعد فرا می رسد احساس خواهند کرد که از آن ها سوء استفاده شده و حال خوبی نخواهند داشت و تاثیرات مخرب ان هر روز بیشتر بر رابطه شان سایه می افکند.

3. یکی از روانشناسان معروف میگوید که پس از روابط سه نفره احساس شرم افراد را فرا خواهد گرفت. گرچه در این مرحله معمولا همه سعی میکنند با گفتن جملاتی مثل “دیگه اینکار را تکرار نمیکنم” یا “واقعا لذت بخش بود” خود را برای مدتی آرام کنند. اما اکثرا نمیتوانند بطور کامل بهبود پیدا کنند و برخی افراد هم دچار افسردگی را تجربه خواهند کرد.

4.یکی دیگر از عوارض انجام رابطه های جنسی 3 یا چند نفره , احتمال خیانت به شدت بالا می رود , تصور کنید برای یک شب لذت بیشتر و تنوع در رابطه جنسی تمام ذهنیت و اعتباری که نزد همسر خود را دارید از دست می دهید , هر چند ممکن است خانم یا خانم های مشترک در این رابطه رضایت کاملی از انجام این کار نداشته و بیان نکنند ولی با انجام آن از فردا هر کسی می تواند رابطه های چند نفره را برا هر کسی درخواست کند و این روند برای وی عادی شود. همچنین در یک رابطه 3 نفره که تازگی دارد برای هر طرف میتواند نفر قبلی را از چشم بیندازد و نفر جدید جایگزین برای وی شود ! در کل این گونه رابطه ها ممکن است لذتی 1 شبه را در بر داشته باشد ولی به سرعت تبدیل به خیانت در طرفین خواهد شد.

سخن نهایی: در دنیای امروز که تنها با دو کلیک ساده تنوع وسیعی از فیلم های پورن و اغوا کننده رو به روی جامعه قرار دارد آگاهی پیدا کردن از افکار مخرب و پیشگیری امر مهمی به نظر می رسد و نکته ی خیلی مهمتر انکه کسانی که چنین افکاری در سرشان به وجود آمده قطعا نیاز به مراجعه حضوری به روانشناس و درمان این موضوع دارند.

 

به زندگی تان اهمیت دهید. تریسام چیست . معنی تریسام چیست . تری سام امبر هرد . تری سام به انگلیسی .فورسام چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت اصالت کالا

تحویل اکسپرس

پرداخت آنلاین و کارت به کارت

پشتیبانی 24 ساعته

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
آدرس ایمیل : [email protected]
سبد خرید فروشگاه

5 هزار تومان اعتبار هدیه برای اولین سفارش شما به شرط عضویت

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

سلام این فروشگاه فعلا فعالیتی ندار