شرکت پخش سراسری سیلانه سبز یگانه در سال 1388 به ثبت رسید و کار خود را در سال 1389 با واردات، توزیع مویرگی و فروش کالای دارویی، آرایشی و بهداشتی و غذایی آغاز کرد.

این شرکت پخش سیلانه سبز یگانه با در اختیار داشتن 150 نفر نیروی انسانی متخصص و با تجربه و بیش از 2 هزار متر مربع انبار، و 17 مرکز توزیع و بهره‌گیری از20 دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به داروخانه‌ها ،فروشگاه های آرایشی و بهداشتی ،فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکتها و عمده فروشها می باشد.

شرکت پخش سیلانه سبز یگانه مفتخر به داشتن روابط تجاری با 5 تولیدکننده داخلی دارو و 5 تولید کننده خارجی تجهیزات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی می باشد.

سبد کالای شرکت پخش سراسری سیلانه سبز یگانه شامل بیش از 400 قلم محصولات آرایشی و بهداشتی و غذایی می باشد. ترکیب این سبد کالا بر اساس مطالعات و مطالبات بازار و به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتریان حیطه سلامت و تغذیه، تعیین گردیده است.

تعداد مشتریان بخش خصوصی شرکت در سراسر کشور بیش از 10000 داروخانه، 42000سوپرمارکت وفروشگاه آرایشی و بهداشتی و600 فروشگاه زنجیره ای می باشد.

برای خرید عمده محصولات شرکت سیلانه سبز باشماره 09393250622 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *