این بخش ویژه خانم های متاهل و زوجین می باشد.

منی چیست؟

منی مایعی است که هنگامی که شخص به اوج لذت جنسی می رسد از او خارج می شود. مایع منی شبیه سفیده تخم مرغ است و بوی تربانتین از آن صادر می شود(بویی شبیه بوی شیره یا برگ درخت کاج) . در برخی از خانم ها این مایع خارج نمی شود ولی بعد از این که شخص به اوج لذت رسید حالت رخوت شدید و سستی به او دست می دهد. برای این که اوج لذت جنسی را درک کنید لازم است آن را برای شما توضیح بدهم.

قیمت پولکادات

وقتی که شخص به اوج لذت جنسی می رسد (بیشتر خانم ها این حالت را تجربه نکرده اند بنا بر این تصور درستی از آن ندارند.) ، حس می کند که مایعی همراه با لذت فراوان و با شدت از وی کنده می شود. به طوری که بعد از آن در یک حالت خستگی و سستی قرار می گیرد.

وقتی که شخص در اوج لذت جنسی قرار می گیرد(انزال منی) ،‌ لوله واژن به طور ریتمیک شروع به منقبض شدن می‌‌کند. همچنین انقباض غیرارادی اسفنکتر مقعد نیز در این مرحله پیش می‌‌آید. تعداد نبض و میزان فشار خون بالا می‌‌رود. افزایش انقباض عضلات و مملو از خون شدن سیاهرگ موجب رسیدن به اوج لذت جنسی می‌‌شود. در برخی از خانم ها رسیدن به اوج لذت جنسی ، چنان موجی از احساسات را در آن ها به وجود می‌آورند که نمی توانند حرف بزنند و از فرط لذت فقط گریه می‌کنند. برخی نیز در این حالت به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن یا برخاستن نیستند و به شدت مایلند که همسرشان را در آغوش گرفته و به خوابی عمیق فرو روند.

در بسیاری از خانم ها جهش منی در داخل رحم صورت می‌گیرد و چیزی از آن‌ها خارج نمی‌شود و آنچه در بیرون دیده می‌شود ، چیزی جز ترشحات معمولی واژن که به طور طبیعی صورت می‌گیرد نیست.

به همین دلیل مراجع تقلید در مورد حکم منی در خانم ها می گویند :

همه ی مراجع ( به جز تبریزی , بهجت و نوری ) : خروج ترشحات زن , اگر همراه با شهوت ( اوج لذت جنسی ) باشد , جکم به جنابت آنها می شود , و لازم نیست با جستن بیرون بیاید و بدن سست شود و اگر بدون شهوت باشد , حکم به منی نمی شود , مگر آنکه از راه دیگری یقین کند که منی است .

بهجت : خروج ترشحات زن اگر همراه با شهوت ( اوج لذت جنسی ) باشد و با جستن بیرون آید , حکم به منی می شود و اگر هیچ یک از این دو علامت و یا یکی از آنها را نداشت , حکم به منی نمی شود ؛ مگر آنکه از راه دیگری یقین کند منی است .

تبریزی و نوری : خروج ترشحات زن اگر همراه با شهوت خاصی ( اوج لذت جنسی ) باشد و بدن پس از آن سست شود , حکم به منی می شود و اگر هیچ یک از دو نشانه یا یکی از آنها را نداشت , حکم به منی نمی شود ؛ مگر آنکه از راه دیگری یقین کند منی است .

آنچه گفتیم توصیف منی و حکم شرعی آن بود. اما بسیاری از خانم ها به دلیل ترشحات مهبلی خود دچار شک و تردید می شوند. به همین خاطر لازم است که با ترشحات مهبل و مشخصه های آن نیز آشنا باشید. در این جا به برخی از این مشخصه ها اشاره می کنیم.

– در حالت معمول = به رنگ سفید و روشن.

– در زمان تخمک گذاری = علاوه بر سفید و روشن ، چسبنده و لغزان نیز هست.

– در زمان عفونت داشتن از نوع مخمری :‏

خانمی که به این عفونت مبتلا باشد ترشحش سفید دلمه‏ای و شبیه پنیر محلی است. این عفونت با خارش همراه است. برخی از افراد گلایه می کنند که ناخواسته اندام خود را دستکاری می کنند. این به دلیل وجود خارش هایی است که به دلایل مختلف از جمله همین نوع عفونت در اندام تناسلی ایجاد می شود.

– در عفونت از نوع تربکومونایی یا التهاب باکتریایی :

در این حالت رنگ ترشح زرد ، سبز یا خاکستری است. بویی شبیه بوی ماهی از این عفونت متصاعد می شود.

-حاملگی ، دیابت ، استفاده از آنتی بیوتیک ها و … نیز بر رنگ و حالت ترشح شما موثرند. پوشیدن لباس زیر غیر پنبه ای و تنگ هم بر نوع ترشح بی تاثیر نیست.

به طور کلی اگر دیدید ترشحتان از سفید و روشن به حالت های دیگری تغییر حالت داده است. مثلا بد بو است یا زرد رنگ است ، یا بیش از اندازه زیاد است و … غفلت نکنید و حتما به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. نهایتا این است که از ترشحات شما برای آزمایش نمونه برداری می کنند.

از مساله درمان که بگذریم با توجه به نشانه هایی که گفتیم می بینید که به جز در زمان تخمک گذاری در سایر موارد ترشحات مهبل هیچ شباهتی به منی که شبیه سفیده تخم مرغ است ندارد. در زمان تخمک گذاری هم می توان با تفاوت بو (منی = بوی تربانتین) و سایر مشخصاتی که قبلا گفتیم آن را به راحتی تشخیص داد.

زنان چگونه به ارگانیسم می رسند؟

1- تنش بالا، به خانم ها کمک می کند تا به ارگاسم برسند
اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و… دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.

ارتباط بین منقبض کردن عضلات کف لگن با به ارگاسم رسیدن چیست؟

جواب این سوال در یک کلمه خلاصه می شود: تحریک. انقباض یک سری عضلات خاص باعث افزایش جریان خون در سراسر بدن و اغلب در ناحیه ی تناسلی می شود. این قضیه میزان تحریک را بالا می برد. در واقع می توان گفت که تحریک مانند یک نقشه ی راه عمل کرده و به بسیاری از زنان در به ارگاسم رسیدن کمک می کند.

2- در لحظه باشید
اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید.

3- اضطراب جنسی تان مقابله کنید
بسیاری از افراد به نوعی با اضطراب جنسی مواجه هستند. از طرفی راه دادن یک نفر دیگر به یکی از خصوصی ترین بخش های زندگی، یک ارتباط بسیار نزدیک و افشاگرانه به نظر می رسد. مشکل اینجاست که بیشتر افراد فکر می کنند که سایرین همیشه یک رابطه جنسی رضایت بخش و بدون هیچ گونه مشکلی دارند و همین قضیه می تواند اضطراب در رابطه جنسی شان را بیشتر کند.

 

چگونه زن به ارگاسم میرسد

تنها ۲۵ درصد از زنان در طول مقاربت همیشه به ارگاسم می‌رسند. یک دخول ساده تاثیری روی به ارگاسم رسیدن زنان ندارد، اما کلیتوریس، که حدودا ۴ یا ۵ سانت بالاتر از دریچه‌ی واژن است، نقش بسیار مهمی در ارضا شدن زنان دارد.

اما بسیاری از زوج‌ها دوست دارند که زنان در حین مقاربت به اوج لذت جنسی برسند. سه موقعیت مقاربت به مردان اجازه می‌دهد تا به راحتی ماساژ ناحیه‌ی کلیتوریس را ارائه دهند. علاوه بر این، یک تغییر جزئی در موقعیت رو بودن مرد نیز ممکن است مفید باشد.

۱. قرارگرفتن زن روی مرد

مرد به پشت دراز می‌کشد و پاها نزدیک هم هستند. زن پاها را از هم باز می‌کند و روی آلت تناسلی مرد می‌نشیند. او می‌تواند با دست کلیتوریس را نوازش کند. یا مرد می‌تواند دستش را مشت کند و آن را وسط لگن‌های‌شان قرار بدهد. زن خودش را روی مشت مرد تنظیم می‌کند تا بتواند رو به جلو خم شود و کلیتوریس را روی آن فشار بدهد.

۲. دخول از پشت

زن به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار دارد. مرد زانو می‌زند یا پشت سر زن می‌ایستد. سپس از پشت به زن نزدیک می‌شود و ناحیه‌ی کلیتوریس را نوازش می‌کند. می‌تواند دست را بین پاهای زن قرار دهد یا از ویبراتور استفاده کند. توجه: دخول به فرج از پشت سبب می‌شود که الت تناسلی مرد تا عمق زیادی وارد واژن شود و بنابراین زنان احتمالا درد خواهند داشت. آقایان محترم، از همسرتان بپرسید که آیا این شکل از دخول در همسرتان در او درد ایجاد می‌کند یا خیر؛ اگر پاسخ او مثبت بود بکوشید فراتر از حد تحمل او عمل نکنید.

۳. سبک قاشقی (پشت زن رو به قفسه‌ی سینه‌ی مرد)

در سبک قاشقی دستان مرد آزاد هستند تا ناحیه‌ی کلیتوریس زن را ماساژ بدهد. یا خود زن می‌تواند کلیتوریس را با دست یا ویبراتور ماساژ دهد.

۴. تکنیک CAT

در طول مقاربت مرسوم که مرد در بالا قرار می‌گیرد، نعوظ تقریبا به صورت افقی حرکت می‌کند. در سال ۱۹۸۸، ادوارد ایکل، پژوهشگر روابط جنسی اهل نیویورک، از مردان خواست تا به جلو و یک طرف حرکت کنند تا قفسه‌ی سینه‌شان یکی از شانه‌های زن را بپوشاند. با این تغییر، حرکت نعوظ بیش‌تر به صورت بالا و پایین است و استخوان شرمگاهی در پایه‌ی آلت تناسلی، تماس مستقیم با کلیتوریس برقرار می‌کند.

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که حق با ایکل بوده‌است. CAT در طول مقاربت به صورتی که مرد روی زن قرار دارد، ارضا شدن زنان را تضمین نمی‌کند و جایگزینی برای لمس ملایم و خوشایند با استفاده از دست، دهان یا ویبراتور نیست، اما به طور قابل‌توجهی توانایی غالب زنان را برای رسیدن به ارگاسم در طول مقاربت به شیوه‌ای که مرد روی زن قرار دارد، بهبود می‌بخشد.

۵. تکنیک توپ

در طول مقاربتی که مرد روی زن قرار دارد یا CAT، یک توپ کوچک نرم، می‌تواند بین کلیتوریس زن و لگن مرد قرار بگیرد. فشاری که لگن روی توپ وارد می‌کند، می‌تواند توانایی زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی افزایش دهد.

۶. تقلید دخول

به جای این‌که واقعا آلت تناسلی را وارد واژن زن کنید، آن را روی شیار حساس بین لب‌های داخلی واژن قرار بدهید و فشار وارد کنید. با روانسازی مناسب منطقه، شفت آلت تناسلی روی فرج فشار وارد می‌کند، در حالی که سر آلت روی کلیتوریس را نوازش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *