برای خرید کاندوم انگشتی کلیک کنید

در این مطلب میخوایم شمارو با کاندوم های زبانی و انگشتی آشنا کنیم و اطلاعات خوبی رو در اختیارتون قرار بدیم;

انواع مختلفی از کاندوم ها وجود دارند و استفاده میشوند که دو تا از خاص ترین هاشون زبانی و انگشتی هستن.

کاندوم انگشتی:

کاندوم انگشتی باعث میشود تا طرفین به هر ترتیب و به هر طریقی در معرض ترشحات طرف مقابل قرار نگیرید، برای مثال باکتری ها و میکروب های مختلفی زیر ناخون های ما وجود دارند زندگی میکنند و با ورود انگشت به دهان ،واژن و یا مقعد سریعا به طرف مقابل منتقل میشوند و شروع به زیاد شدن و تکثیر میکنند.
نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه کنید این است که اگر انگشت شما کوچکترین خراشی یا بریدگی داشته باشد ، احتمال آنکه بیماری ها را از طرف مقابل دریافت کنید بسیار زیاد میشود و خطرناک هست.
بنابراین شما با کمک کاندوم انگشتی به میزان زیاد و قابل توجهی از بیماری های جنسی در امان خواهید بود.

کاندوم زبانی:

کاندوم زبانی یا همان کاندوم دهانی برای رابطه جنسی دهانی استفاده میشود. هدف از استفاده این کاندوم ها مراقبت در برابر عفونت‌ ها و بیماری ها مسری حاصل از بیماری‌های آمیزشی میباشد.
دهان ما یکی از حساس ترین و پرخطر ترین قسمت های بدن برای جذب بیماری هاست، با مسواک زدن حتی درصورتی که از مسواک های نرم بشود خراش های کوچکی روی لسه ها و زبانتان ایجاد میشوند، و این خراش ها و بریدگی ها سریعا ویروس ، باکتری و … را جذب میکنند.
همچنین لب های ما حساس هستند و بعضا دارای خشکی ها و ترک های ریزی هسنتد و در هنگام رابطه دهانی ممکن است بیماری های واگیر دار از طرفین به یکدیگر منتقل شود.

با استفاده از کاندوم دهانی نمیتوان گفت صد در صد از شما مراقبت نمی کند و میتوان گفت 50% از شما مراقبت میکند. ولی در هر صورت بهتر است شما در هنگام رابطه جنسیتان از کاندوم استفاده کنید تا ضریب خطر و انتقال بیماری ها را به مقدار قابل توجهی کاهش بدید.

دیگر مطالب مفید برای شما:

  1. نحوه استفاده از کاندوم زنانه

  2. پارگی کاندوم و ایدز

  3. اولین اقدامات بعد از پاره شدن کاندوم

  4. دلایل پاره شدن کاندوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *