مشکل زود انزالی در مردان

زود انزالی مشکلی است که در آن مرد قبل از آنچه خود و همسرش می خواهند منی از بدنش خارج شده و به انزال برسد. البته درصورتیکه این مشکل همیشگی نباشد جای نگرانی نیست و فقط زمانیکه زود انزالی همیشگی بوده و قبل از اینکه رابطه جنسی را شروع کنید و یا زمانیکه تازه رابطه جنسی را شروع کرده اید، رخ دهد، می شود به آن زود انزالی گفت.

قیمت اتریوم امروز

چندین عامل برروی انزال تاثیر می گذارد به همین دلیل بهترین درمان زود انزالی ترکیبی از درمان های ذهنی، دارویی و تکنیک های جنسی می باشد.

در این مقاله در شب جمعه قصد داریم به بررسی بعضی از روش های درمان زود انزالی بپردازیم.

درمان های سریع زود انزالی

روش اول – استفاده از کاندوم

شاید این راه حل خیلی ساده بنظر برسد ولی استفاده از کاندوم به خیلی از مردان مبتلا به زود انزالی کمک می کند. کاندوم در بشتر مردان میزان تحریک را کاهش داده و از این طریق زمان انزال را افزایش می دهد.

روش دوم – استفاده از ژل ها و اسپری های بی حس کننده

این ژل ها و اسپری ها با کم کردن حس آلت باعث می شوند که فرد بیشتر انزالش را را به تاخیر بیاندازد. هنگام استفاده از این مواد بیاد داشته باشید که باید آنها را قبل از رابطه جنسی از روی آلت شست وگرنه مواد روی آلت وارد واژن زن شده و باعث بی حسی وی و دیرتر ارضا شدن همسرتان می شود.

روش سوم – استفاده از فشار برروی نقاط حساس

با کمی آشنایی با آناتومی آلت به راحتی می شود این کار را انجام داد. شما می توانید انزالتان را با فشار برروی یک یا دو نقطه زیر عقب بیاندازید.

فشار بر کف لگن -با فشار برروی ناحیه بین مقعد و کیسه بیضه می شد انزال را به تاخیر انداخت.
کشیدن بیضه ها -زمانیکه مردان نزدیک انزال هستند، کیسه بیضه بالا رفته و نزدیک به بدن میشود، با آرام پایین کشیدن بیضه ها و دور کردن از بدن می شود، انزال را بهتاخیر انداخت. همسرتان می تواند در این کار به شما کمک کند.

روش چهارم – تغییر حالت

بعضی از انواع پوزیشن ها و حالت ها به شما در درمان زود انزالی کمک می کنند. همچنین با کاهش سرعت رابطه جنسی نیز می توان به درمان این مشکل کمک نمود.

آیا خمیر دندان تاخیری است؟

در یک جمله اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ بدهیم جواب خیر است و شما نباید خمیر دندان را برای ایجاد تأخیری بیشتر بر روی آلت تناسلی خود استفاده کنید.

شاید شما محتواهایی را در اینترنت خوانده یا دیده باشید که ادعا می‌کند اگر خمیر دندان را بر روی آلت خود ماساژ دهید حالت تأخیری ایجاد می‌شود و شما را از مصرف داروهای خطرناک بی‌نیاز می‌کند. و در برخی از این مطالب گفته شده است تا 30 دقیقه می‌تواند این حالت را در شما ماندگار باقی بگذارد.

اما باید بدانید این ادعا به حد کافی دقیق و علمی نیست و هیچ مدرکی که نشان دهد خمیر دندان می‌تواند ارگاسم شما را به عقب بیندازد وجود ندارد. اما در عوض این احتمال وجود دارد که شما و همسرتان دچار سوزش و تحریک بیش‌ازاندازه بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *