پرسش : رابطه مقعدی 3-4 بار توی یه بار رابطه برا مرد بیشتر ضرر داره یا برای زن ؟
پاسخ : کلا رابطه ی جنسی مقعدی ضررش برای خانومه تا اقا! یعنی در این نوع رابطه ی جنسی نامتعارف!!! بی اختیاری در دفع مدفوع، بی اختیاری در خروج گاز شکم، بواسیر، شقاق، بیماری های مقاربتی، پارگی رکتوم، ابتلا به انواع عفونت در اثر پاره شدن رکتوم، درد بسیار زیاد در حین نزدیکی، عدم ارضای جنسی و روحی و … همگی برای خانوم ها اتفاق میافته و برای اقایون فقط مورد ابتلا به بیماری های مقاربتی میتونه ایجاد بشه که احتمال اون هم در اقایون نسبت به خانوما کمتره.

پرسش : بعد از اینکه پریودم تموم شد با نامزدم رابطه معقدی برقرارکردم ایشون منی خودشو در مقعد من ریخت.وقتی اومدم خونه دهانه معقدم خونی شده بود/الان 1هفتست.یکم زیردلم گرفته. توو ناحیه شکم احساس گرفتگی میکنم.میترسم حامله شده باشم راهنمایی کنید.اصلا هیچ نزدیکی ب واژنم نشد یوقت پردم اسیب ندیده باشه اخه خون دیدم .
پاسخ : در صورتی که مطمئنید منی با واژن برخوردی نداشته بارداری منتفیه. با توجه به زمان رابطه هم کلاً احتمال بارداری در صورت برخود منی با واژن هم کمه. در مورد بکارت هم نگرانی وجود نداره. در صورتی که چیزی وارد واژن نشه آسیبی بهش وارد نمی‌شه. خون رو هم شما در ناحیه‌ی مقعد دیدید که قاعدتاً به خاطر فشار وارده بر همون ناحیه بوده که بهش آسیب زده. به خاطر همین آسیب‌هایی که رابطه‌ی مقعدی به این منطقه وارد می‌شه بهتره از این نوع رابطه خودداری کنید.

پرسش : حکم رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی ؟
پاسخ : رابطه جنسی مقعدی در صورت رضایت زن مکروه و در صورتی که زن رضایت نداشته باشد حرام است

سوال : آیا رابطه جنسی مقعدی برای پزشکی قانونی قایل تشخیص است ؟
پاسخ : بله ، با توجه به علائمی که طی انجام مکرر این رابطه بوجود می آید این رابطه نیز برای پزشکی قانونی قابل تشخیص است

سوال : اگر شوهرم از من درخواست جنسی مقعدی داشته باشد و من نپذیرم آیا میتواند بعلت عدم تمکین از من شکایت کند ؟
پاسخ : در مورد رابطه جنسی مقعدی خیر ، در صورت عدم رضایت زن مرد نمیتواند درخواست تمکین کند

پرسش : با رابطه جنسی از پشت و همچنین بزرگ شدن باسن زن , آیا این موضوع درست است؟
پاسخ : برخلاف تصور بسیاری از خانمها رابطه زناشویی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن شود.

پرسش : آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟
پاسخ : بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و به مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانمها اتفاق می افتد.

پرسش : آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری می شود؟
پاسخ : خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از آن به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

پرسش : یک بار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص می شود؟
پاسخ : به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شود مثلا اگر کسی یک بار رابطه جنسی از مقعد داشته و از آن زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

پرسش : آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟
پاسخ : رابطه جنسی از مقعد اگر بیش از سه بار باشد قابل تشخصی است. دلایل پزشکی آن تخریب چین‌ های دور سوراخ و این بافت ها به دلیل سایش صاف تر از قبل است. پوست اطراف سوراخ ضخیم شده و گاهی پوست جدید آورده و به سمت داخل کشیده می شود. اگر این رابطه بلند مدت باشد علاوه بر پوست بیرونی، بخش های داخلی از جمله رکتوم نیز پوست کلفتی پیدا می کند. در این حالت مقعد به صورت قیف به سمت داخل در آمده و سبب شل شدگی اسفنکتر می شود. از علایم دیگر زخم در ناحیه مقعدی و یا بیماری هایی از جمله بواسیر، زگیل و هموروئید می باشد. این روش ها توسط پزشکی قانونی برای امور حقوقی برای تشخیص رابطه مقعدی پسر و رابطه مقعدی با دوست پسر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در امور شکایت یا تجاوز از مقعد نتایج به دادگستری و دادگاه ارسال می شود.

پرسش : آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟
پاسخ : ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمی کند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت می شود. دلیل اصلی آن وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ی بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در آن قسمت از بدن برای جذب آب و جلوگیری از یبوست الزامی است. منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریع تر این میکروب کمک می کند و لزا این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

پرسش : اکثر سایت های ایرانی میگن رابطه از پشت برای دختر ضرر داره پس چرا خارجیا اینقدر این کارو میکنن براشون ضرر نداره؟ این حرف سایتا چقدر درسته؟
پاسخ : نه تنها سایتهای ایرانی ، بلکه سایتهای ” علمی” خارجی هم میگن رابطه از مقعد ضرر داره . شما برای اینکه از نظر علمی بدونی ضرر داره یا نه ، برو سایتهای علمی و پزشکی ! بدون استثنا همه شون گفتن خطر داره من این حرف شما رو قبول ندارم که : ” پس چرا خارجیا اینقدر این کارو میکنن براشون ضرر نداره؟ ” شما تو چند تا کشور زندگی کردی و میدونی؟ من تو ایران هستم و میبینم خیلی از مریضامون اینکارو میکنن. حالا چون جامعه مون آزاد نیست به چشم نمیاد . و بالعکس خارجی ها اون قدر که به چشم ما میاد اینکارو نمیکنن. چون اونجا عکس و فیلم و سایتهای صکصی زیاده ، پس شما میبینی و فکر میکنی همه شون اینکارو میکنن. در صورتیکه تو ایرانم خیلی انجام میشه و به چشم نمیاد.

پرسش : همسرم مرا مجبور به رابطه مقعدی می کند چکار کنم ؟
پاسخ : خانمی پرسیدن که آیا رابطه مقعدی درد دارد و در ادامه این سوال بنده جویا شدن که چرا این سوال را مطح کردند و ایشان گفتند که همسرشان مجبورشان به انجام رابطه مقعدی کرده است.در چنین حالاتی در ابتدا باید بدانید که طبق فتوا مراجع این رابطه کراهت دارد و بنا بر احتیاط واجب باید زن رضایت داشته باشد ولی از آنجا که همسر ممکن است خیانت کند و زندگی ایشان دوچار مشکل شود. لذا به ایشان روش های رابطه مقعدی را توضیح داده و خواستم که با همسرشان صحبت کرده و عواقب سکس مقعدی را به او اطلاع دهند. زیرا بسیاری از مردان از خطرات رابطه مقعدی آگاهی ندارند.
بی شک این رابطه اگر به آرامی و رعایت برخی اصول باشد درد کمتری دارد و اگر ناگهانی و بدون آموزش باشد بافت های پاره شده، خونریزی رخ داده و در بلند مدت ممکن است منجر به سرطان شود.قبل از این رابطه حتما نظر خانم ها در مورد رابطه مقعدی بپرسید زیرا علاوه بر آسیب های جسمی، آسیب های روحی از جمله عدم تمایل به رابطه جنسی و ادامه دادن زندگی مشترک می تواند رخ دهد.

پرسش : من چند وقت پیش با نامزدم رابطه مقعدی داشتم وتمام ابمو درون مقعدش ریختم و بالافاصله جلو و عقبش را شستشو داد ولی اثری ا اب ندید میخواسم ببینم عایا احتمال حاملی وجود دارد؟؟
پاسخ : احتمال حاملگی وجود نداره ولی در صورت تکرار احتمال ابتلاء به عفونت مقعدی در ایشون وجود داره چون افرادی دیده شده که حتی دچار بی ارادگی مدفوع هم شده ان چون به اعصاب این ناحیه آسیب جدی وارد میشود به هر حال این روشی خلاف خلقت انسانه و مسلما ایجاد مشکلاتی برای هر دو نفر خواهد کرد .

پرسش : آیا مرد با برقراری رابطه جنسی مقعدی تمامی نیازهای جنسی خود را برطرف کرده و دیگر به همسر خود تمایلی ندارد؟
پاسخ : اگرچه این مشکل در برخی روابط وجود دارد اما فقط به رابطه جنسی مقعدی محدود نمی شود.

پرسش : آیا برای برقراری رابطه جنسی مقعدی نیازی به استفاده از کاندوم است ؟
پاسخ : این یک باور نادرست است زیرا بسیاری از افراد فکر می کنند از آن جایی که با رابطه جنسی مقعدی احتمال بارداری وجود ندارد نیازی به استفاده از کاندوم نیست.بسیاری از بیماری های آمیزشی از طریق مقعد قابل انتقال هستند (کلامیدیا، سوزاک، هپاتیت های مسری و ایدز) به علاوه چین های سوراخ مقعد بسیار ظریف هستند و در صورتی که عمل دخول در بیشتر مواقع بدون استفاده از روغن چرب کننده انجام شود امکان پارگی این چین ها وجود دارد بنابراین حتما در هنگام برقراری رابطه جنسی مقعدی از روغن چرب کننده استفاده کنید. و البته تا می توانید به هیچ عنوان رابطه ی مقعدی نداشته باشید یا این کار را ترک کنید.

پرسش : آیا رابطه جنسی مقعدی بهداشتی نیست؟
پاسخ : کاملا درست است . سوراخ مقعد و قسمت پایینی مقعد از ذرات مدفوع بسیار کمی برخوردار هستند و آلودگی به همراه دارد .

پرسش : درسته ک میگن رابطه مقعدی باعث بی اختیاری مدفوع و گاز میشه؟ اگه زیاد و در طول چند سال همش پشت سر هم تکرار بشه اتفاق میفته یا حتی با انجامش هر از گاهی ( مثلا دو سه هفته یه ماه یکبار ) به عنوان تنوع تو زندگی زناشویی بازم این خطر هست؟ یکی هم خدایی نکرده اگه واسه خانومی این اتفاق بیفته بعد ترک این نوع رابطه این بی اختیاری قابل برگشته یا دائمی هست؟ اگه قابل برگشته چقدر طول میکشه ک اختیار برگرده؟
پاسخ : پارگی اسفنکتر بطور دائمی رخ میدهد حتی برای یک بار رابطه جنسی و همچنین خطر سرطان مقعد افزایش می یابد .پس از انجام این رابطه جدا دوری کنید.

اجبار همسر به رابطه مقعدی

 سوال

خانمی پرسیدن که آیا رابطه مقعدی درد دارد و در ادامه این سوال بنده جویا شدن که چرا این سوال را مطرح کردند و ایشان گفتند که همسرشان مجبورشان به انجام رابطه مقعدی کرده است.

در چنین حالاتی در ابتدا باید بدانید که طبق فتوا مراجع این رابطه کراهت دارد و بنا بر احتیاط واجب باید زن رضایت داشته باشد ولی از آنجا که همسر ممکن است خیانت کند و زندگی ایشان دوچار مشکل شود. لذا به ایشان روش های رابطه مقعدی را توضیح داده و خواستم که با همسرشان صحبت کرده و عواقب سکس مقعدی را به او اطلاع دهند. زیرا بسیاری از مردان از خطرات رابطه مقعدی آگاهی ندارند.

بی شک این رابطه اگر به آرامی و رعایت برخی اصول باشد درد کمتری دارد و اگر ناگهانی و بدون آموزش باشد بافت های پاره شده، خونریزی رخ داده و در بلند مدت ممکن است منجر به سرطان شود.

قبل از این رابطه حتما نظر خانم ها در مورد رابطه مقعدی بپرسید زیرا علاوه بر آسیب های جسمی، آسیب های روحی از جمله عدم تمایل به رابطه جنسی و ادامه دادن زندگی مشترک می تواند رخ دهد.

 

تشخیص رابطه جنسی از مقعد

رابطه جنسی از مقعد اگر بیش از سه بار باشد قابل تشخصی است. دلایل پزشکی آن تخریب چین‌ های دور سوراخ و این بافت ها به دلیل سایش صاف تر از قبل است. پوست اطراف سوراخ ضخیم شده و گاهی پوست جدید آورده و به سمت داخل کشیده می شود.

اگر این رابطه بلند مدت باشد علاوه بر پوست بیرونی، بخش های داخلی از جمله رکتوم نیز پوست کلفتی پیدا می کند. در این حالت مقعد به صورت قیف به سمت داخل در آمده و سبب شل شدگی اسفنکتر می شود. از علایم دیگر زخم در ناحیه مقعدی و یا بیماری هایی از جمله بواسیر، زگیل و هموروئید می باشد.

این روش ها توسط پزشکی قانونی برای امور حقوقی برای تشخیص رابطه مقعدی پسر و رابطه مقعدی با دوست پسر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در امور شکایت یا تجاوز از مقعد نتایج به دادگستری و دادگاه ارسال می شود.

چگونه واژن و مقعد قبل و بعد از زایمان تنگ کنیم؟

برخی زنان بر اثر رابطه مقعدی با شوهر دچار مشکل شده و سوال می کنند که مقعدم خیلی گشاد شده ، چگونه مقعدم را تنگ کنم ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که گشاد شدن مقعد هنگامی که رابطه مقعدی را ترک کنید تا حدی بر می گردد و با برخی تکنیک ها می توانید مشکل را حل کنید این تمرینات به زنانی که زایمان کرده و واژنشان بزرگ شده نیز کمک می کند.

شاید اولین بار که با همسرشان رابطه داشتن برای کاهش درد به روش های بزرگ کردن مقعد فک کردند ولی اکنون به دلیل مشکلات روده ای نیازه به کاهش آن دارند.

یکی از راه های درمان گشادی مقعدی تمرینات کیگل است. این تمرین سبب تقویت ماهیچه مثانه، واژن و مقعد می شود و از متداولترین روش های درمان گشاد شدن مقعد می باشد. در زمان ادرار بدون استفاده از دست به مدت ۴ ثانیه جلو آمدن ادرار را گرفته و سپس رها کنید.

برای چک کردن اینکه تمرین را به درستی انجام می دهید دست خود را شسته در واژن فرو کرده آرام فشار دهید و گر حساس کردین که می توانید به دست خود که در درون واژن است فضار وارد کنید، حتی اندک، تمرینتان را درست انجام داده اید و هر روز به مدت ده بار ادرار خود را برای چهارثانیه نگداشته و سپس رها کنید.

این کار را دو ماه ادامه دهید و اگر تاثیری حس نکردید از روش های دیگر به جای تمرینات کیگل استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *