یکی از مواردی که بسیار رابطه را برای زنان جذاب میکند استفاده از کاندوم های خاردار است.

کاندوم های خاردار بیشترین لذت رابرای زنان دارد. اما خود این کاندوم برای مرد سودی ندارد و تحریک شدن مرد به دلیل تحریک شدن همسرشان است و از این رو می تواند برای مردان جذاب باشد.

قیمت پولکادات

کاندوم خاردار چیست ؟

کاندوم های خاردار در دسته کاندوم های طرح دار قرار می گیرند. این کاندوم ها دارای برجستگی هایی هستند که برای افزایش لذت زنان در حین آمیزش جنسی تعبیه شده اند.

البته برجستگی های این نوع از کاندوم هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ میزان برجستگی متفاوت هستند.

شاید بهتر باشد برخی از آن ها را کاندوم های نقطه دار بنامیم، چون تنها نقطه های کوچکی روی آن ها وجود دارد. اما خار های تعبیه شده در برخی از انواع این کاندوم تأثیرات مخربی بر روی جوانان خواهد داشت.

موارد استفاده کاندوم خاردار

این کاندوم ها معمولاً مورد استقبال زوجینی می گردند که قصد رسیدن به اوج لذت در مقاربت را دارند.

همچنین آقایان و خانم هایی که در مقاربت های خود می خواهند یک رابطه خشن را تجربه نمایند به سراغ این نوع کاندوم ها می آیند.

علاوه بر موارد بالا دسته ای دیگر آقایانی هستند که احساس می کنند دهانه واژن کمی عریض است و مورد تحریک واقع نمی شود.

اما در میان موارد فوق، این نوع کاندوم ظاهراً فقط برای برخی زوج های پا به سن گذاشته مفید است (مورد سوم). در میان برخی از زوج های مسن، به مرور زمان و به دلایل مختلف از قبیل: زایمان های پشت سر هم، واژن زن نسبت به حالت طبیعی، گشادتر می شود.

به همین دلیل زوج در حین مقاربت جنسی لذت کمتری را تجربه می کنند که شاید عواقبی برای رابطه زناشویی آن ها به دنبال داشته باشد.

در این گونه موارد، کاندوم خاردار می تواند یکی از گزینه های حل مشکل باشد. چون این نوع کاندوم دارای خار های نسبتاً بلندی است که با قسمت داخلی واژن تماس پیدا می کنند.

چه کاندوم خارداری بخریم ؟

تنوع طرح ها آنقدر زیاد هست که حتما کاندوم مورد علاقه خودتون رو پیدا خواهید کرد. در ایران نیز کاندوم های خاردار توسط برند های مختلف تولید می شود.

بعد از کاندوم های کلاسیک ، کاندوم های خاردار اولین مدل هایی بوند که تجاری سازی شدند و دلیل آن چیزی نبود جز ایجاد تحریک فیزیکی بیشتر برای افزایش رضایت جنسی در زوجین.

کاندوم خاردار علاوه بر جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی، باعث تحریک بیشتر بانوان شده و زمان رسیدن به ارگاسم را در آنها کاهش می دهد. علت این موضوع هم کاملا مشخص است و چیزی نیست جز تحریک نقطه جی. از طرفی آقایان نیز با استفاده از کاندوم خاردار اعاتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند چرا که در ارضا شریک جنسی خود موفق ترند.

انواع کاندوم خاردار

کاندوم های خاردار در بازار ایران به چهار دسته تقسیم می شوند :

کاندوم خادار معمولی (خارهای ریز)
کاندوم خادار درشت ( تا سه برابر درشت تر)
کاندوم خاردار خیلی درشت (فضایی)
کاندوم ژله ای قابل شستشو