1. شب اول زفاف باید چکار کرد؟

2. شب اول عروسی چقدر درد دارد؟

3. عکس دستمال خونی شب اول عروسی

4. شب اول عروسی باید چکار کنیم؟

در این پست میخوایم موارد بالارو به شما عزیزان بصورت کامل توضیح بدیم ;

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود.
به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای شب زفاف ذکر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.شب زفاف در خاطره ی تمامی زوج های جوان یک شب خاطره انگیز است. در این شب همسر مرد به خانه ی وی وارد می شود و آن شب (شب زفاف)اولین شب زندگی آن زن و شوهر است.برای زفاف و آمیزش، شب انتخاب شده است و پیشوایان دینی، شب را برای رفتن عروس به خانه داماد، ترجیح داده اند و چون این عمل همواره در شب انجام می شود آن را شب زفاف می نامند.
شب زفاف چیست | آموزش شب زفاف | آموزش شب اول عروسی | شب حجله
در شب زفاف چكار باید كرد ؟
احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .
یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف اجبار به عمل جنسی است پس این ” اجبار ” لعنتی را از بین ببرید. شب حجله
اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقت هیچ جور تنگی ندارید.
با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی …. سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).

شب اول عروسی چقدر درد دارد

شب زفاف چیست | آموزش شب زفاف | آموزش شب اول عروسی | شب حجله

انواع درد رابطه جنسی

باید بدانیم در شب زفاف که اولین رابطه ی جنسی دختر و پسر است در نتیجه ی آن دختر پرده ی بکارت خود را از دست می دهد که در بیشتر مواقع با درد همراه است.پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز زنانگی و پایان دوشیزگی شمرد. باید گفت در اولین تجربه ی جنسی دو نوع درد برای دختر ممکن است به وجود آید.این دو نوع درد عبارتند از:
• درد به علت پارگی پرده بکارت
این درد همان طور که در بالا گفته شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. که این گونه زخم ها معمولاً دردناک تر از سایر زخم ها هستند. برای کنترل درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می شود تا دختر به مرحله ی ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه ی درد را بالا می برد و باعث می شود که درد یا خیلی کم شود و یا قابل تحمل گردد.
• درد به علت دخول
این درد دقیقاً به علت کشش دیواره ی واژن است.واژن برای اولین بار می خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند.برای کنترل این درد دقیقاً مثل راه حل بالا، باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیزشود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می شود از ژل مخصوص نیز استفاده نمود.
در شب زفاف برای آمیزش بهتر و کم دردتر باید به نکات زیر توجه نمود:
– معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ی ارگاسم
– استفاده از ژل مخصوص
– دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد
– در صورت داشتن درد شدید از سوی دختر از ادامه نزدیکی خودداری کنید.
نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت:
رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل درصورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن معمولاً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.
زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه به دلیل آگاهی ازنوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است احتیاج به عمل جراحی دارد. ضمن این که تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه ی واژن موجب روان شدن دهانه ی واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.
گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند و البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.
چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند
شب زفاف چیست | آموزش شب زفاف | آموزش شب اول عروسی | شب حجله
گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود . به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خونریزی نداشته باشد و یا به دلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این می افتد. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.
از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خونریزی می شوند. در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

زمان مناسب آمیزش شب زفاف

تحریک جنسی در مردان تقریبا همیشه میتواند رخ دهد و هیچ وقت زمان مشخصی هم ندارد، امیزش جنسی نباید وقت و زمان مشخص و برنامه ريزي شده داشته باشد بلکه هوس و خواست زن و شوهر است که دوران امیزش را مشخص ميکند ، چرا که امکان دارد موکول کردن رابطه جنسی به زمان خاص، لذت بخشی آنرا کاهش دهند.

ولی یادمان نرود که هماهنگی دوجانبه و احترام به خواست طرف مقابل به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

نکاتی که در شب زفاف باید مورد توجه قرار گیرد(برای خانم ها )

* مهم ترين عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتان است که این کار در مورد شما از طرف شوهرتان باید بخوبی انجام شود.

* بارداری یکی ديگر از مسائلی است که استرس ایجاد ميکند ، شیوه های پيش‌گيري را در نظر داشته باشید. درصورتی که از گذشته براي آن برنامه ريزي نکرده اید و از داروهای پيش‌گيري استفاده نکرده اید، حتماً از کاندوم استفاده کنید. بعضی از کاندوم ها خواص تاخیری هم دارند که براي مردانی که ممکن است در نخستین رابطه ها زود انزال شوند، مناسب است. ژل لوبریکانت از چیزهایی است که هر زوجی باید دردسترس خویش داشته باشند. چنانچه حس می کنید رطوبت مهبل کم است از ژل لوبریکانت و چنانچه حس درد کردید میتوانید از لیدوکایین استفاده کنید.

* مطلب مهم بعدی هم اینکه حتماً پیش از انجام نخستین نزدیکیتون حمام کنید و آلت ج ن س همسرتان و شما کاملاً پاکیزه باشد و در صورت امکان شوهرتان از کاندوم استفاده کند .

سعی شود که کاندوم مورد استفاده زیاد با دست تماس نداشته باشد. همه این موارد به این علت است که هنگامی که پرده بکارت شما در اثر ورود پاره مي شود از راه زخم های ایجاد شده میکروب و الودگی وارد بدن شما نشود و اندام ج ن س تان را ملتهب و دردناکتر نکند.

* پیشنهاد میکنم که براي انجام نزدیکی با همسرتان در شب زفاف، حالت بدنی شما زیر باشد و شوهرتان روی شما و سعی کنید که پاهاتون رو رو به بالا نگه دارید. این کار سبب مي شود که شما درد کمتری رو حس کنید.

* مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خویش نشان می دهد؛ اضطراب همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را براي یک امیزش موفق و رضایتبخش آماده کند. با روش های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خيلي متحمل درد نشود. گاهی اوقات به علت ناشی گری و بی صبری مرد، در شب زفاف، زن دردی را متحمل ميشود و خاطره بدی از نخستین امیزش در ذهنش نقش می بندد و این امر در امیزش های بعدی تأثیر می گذارد.

* توصیه میشود که بعد از دخول آلت شوهرتان و پاره شدن پرده بکارت و خون ريزی، عمل جنسی شما موقتا قطع و به فاصله چند دقیقه ( 10 الی 15 دقیقه – زمانیکه درد و سوزش آرام گرفته است) دوباره از سر گرفته شود. بوسیدن و نوازش کردن شما و هم یاری و همفکری شوهرتان تو این چند دقیقه می تواند موثر باشد.

شب حجله

* پس از پایان عمل جنسی و مقاربت، بهتر است که شما چند ساعتی رو استراحت کنید و از فعالیت شدید بدنی خودداری کنید؛( ترجیحا راه نروید تا عمل جلوگيري از خون ريزي به خوبی به وسیله بدن انجام شود) تا با این کار از تداوم خون ريزي و درد ناشی از پارگی پرده بکارت جلوگيري کنید.

* ماساژ دادن یکی ديگر از مهم ترين نوع عشق بازی است که هیچ شخصی دربرابر آن دوام نمی آورد!!

انجام ماساژ های جنسی ویژگی های خاص خود را دارد که باید به آن توجه کنید، قسمت های حساس بدن زنان مثل باسن و سینه ها نقاط خوبی براي تحریک حس جنسی اوست چند قطره از روغن ماساژ را به آرامی روی این نواحی بریزید دستانتان را قدری گرم کنید و دایره وار و آرام شروع به مالش کنید ماساژ را از بالا تنه شروع کنید و تا پائین ادامه دهید، ماساژ مهبل لذت فوق العاده ای را به هردو طرف مي دهد و زن را براي وارد شدن آلت مرد فراهم میسازد همچنين ماساژ بدن مرد توسط خانم بسیار لذتبخش است و می تواند وی را براي رسيدن به نعوظ کامل یاري دهد.

* شدت درد ناشی از پارگی پرده بکارت شما در شب زفاف به جنس این پرده هم بستگی دارد. در برخی از خانوما این پرده کامل، برخی ها غیر کامل و برخی هم بطور مادرزادی بدون پرده اند.

اینکه با شوهرتان در خصوص خوف از درد زیاد صحبت کردید خيلي خوب  است. در زمان انجام این عمل سعی کنید با شوهرتان گفت و گو کنید و او را راهنمايي کنید که چه طور عمل مقاربت را انجام بدهد که شما دچار درد شدید نشوید.

همچنین برای خرید کاندوم ویبره دار کلیک کنید

شب زفآف چیست با عکس ، درد زفاف چیست ، زفاف یعنی چی

1 فکر در مورد “ شب زفاف چیست | آموزش شب زفاف | آموزش شب اول عروسی | شب حجله

  1. Zahra گفت:

    من خیلی میترسم
    واقعا نمی‌دونم چیکار کنم
    لطفاً کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *