قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی شب جمعه

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت شب جمعه را دارند، باید مفاد توافق نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.

عضویت در سایت فروشگاهی شب جمعه به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.

مفاد توافق نامه:

بند 1:

کاربران مهمان برای عضویت در سایت شب جمعه باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. برای عضویت ابتدا آدرس پست الکترونیک خود را وارد نموده و سپس بر روی فیلد ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام، نام خانوادگی، رمز عبور، آدرس پست الکترونیکی و تاریخ تولد خود، فرآیند عضویت را کامل نمایید.

تبصره ۱:کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، می تواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.

تبصره 2:کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی بر عهده کاربر خواهد بود.

تبصره 3:عضویت در سایت فروشگاهی و خرید آنلاین شب جمعه رایگان است.

 

بند 2:

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به شرح زیر می باشد.

بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی شب جمعه

پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانک به صورت آنلاین توسط خریدار

ارسال رسید کالا در قالب ایمیل، پیامک و … به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه وارد شده کاربر توسط

ارسال کالا توسط شرکت شب جمعه توسط پیک یا پست

 

تبصره 1:چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت شب جمعه حق دارد سفارش را باطل کند.

تبصره 2: هزینه پست و پیک بر عهده خریدار خواهد بود.

 

بند 3:

کلیه کالاهای فروشگاه آنلاین شب جمعه دارای مجوز رسمی است. استفاده از نام شب جمعه برای فروش این کالاها در سایر سایت ها و فضاهای مجازی دارای پیگرد قانونی می باشد.

 

بند 4:

شب جمعه اطلاعات زیر را به منظور آگاهی بیشتر کاربران درباره کالاهای موردنظرشان در اختیار آنان قرار می دهد:

مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا

تعیین کلیه هزینه هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است

مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

 

بند 5:

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیریت شب جمعه به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.

 

بند 6:

کاربران نباید در سایت مطالبی را بگذارد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر، حق استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین شب جمعه را از دست می دهد.

 

یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

سفارش و خرید از فروشگاه شب جمعه به معنی پذیرفتن قوانین این سایت است. اصول و قوانین شب جمعه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین تجارت الکترونیک است. حمایت از حقوق مصرف کننده به گردن ماست، همانگونه که کاربر موظف به قوانین مرتبط با کاربر است.

فروشگاه شب جمعه به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت میکند. پس از ثبت هر سفارش فروشگاه شب جمعه وظیفه دارد کالای مورد نظر را سالم و در اسرع وقت به دست مشتری برساند.

ارسال کالا

سفارش شما در شهر قم به سرعت انجام میگیرد و هزینه پیک هم در سایت محاسبه می شود.

بازگشت کالا

رضایت مشتری هدف اصلی ماست. فروشگاه شب جمعه با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسب ترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد. برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد کالا را برای مدت یک هفته پس از رسیدن کالا به دست مشتری، قرار داده ایم.