چگونه آلتی زیبا داشته باشیم؟

برای داشتن التی زیبا بهترین وسیله و ابزار موجود در بازار وکیوم تورنادو می باشد.

دستگاه وکیوم باید روزانه به مدت 20 دقیقه استفاده شود و حداقل باید 3 ماه استفاده شود.

دستگاه وکیوم یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه ما بوده با درصد رضایت بالای مشتریان

در این مقاله با وب سایت شب جمعه همراه باشید تا مطالبی را در پاسخ به این سوال با شما به اشتراک بگذاریم.

راه های افزایش طول اندام تناسلی و افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان:

جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی:

در سال ۱۹۸۴ نوعی جراحی بزرگ کردن الت تناسلی ابداع شد. در این عمل بخشی از آلت که که داخل بدن و چسبیده به استخوان لگن هست به خارج از بدن فرد آزاد می شود. در این جراحی برشی کوچک در ناحیه شرمگاهی (پوبیس) انجام می شود و با قطع کردن رباط ساسپنسوری، آلت از استخوان لگن جدا می شود و یک پروتز کوچک بیضه برای پیشگیری از چسبیدن مجدد آلت به استخوان بین ریشه ی آلت و استخوان قرار می گیرد. (بیشتر بخوانید: پروتز آلت تناسلی چیست؟)

 

جلگینگ برای افزایش سایز آلت تناسلی

روش جلگینگ از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار گرفته است .این روش به عنوان معمولی ترین روش افزایش سایز آلت تناسلی با ماساژ نام برده می شود .

 

نحوه انجام جلگینگ برای افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ

این تمرین بوسیله دوشیدن آلت انجام می شود. اگر میخواهید تاثیر جلگینگ را بطور کامل مشاهده کنید عمل جلگینگ را بصورت روزانه ( همه روزه ) انجام دهید !

 

برای استفاده از روش جلگینگ میبایست یک حوله ای که در آب گرم خیس خورده است را بر روی آلت تناسلی خود قرار دهید ! حوله را برای مدت ۲ یا ۳ دقیقه در اطراف آلت تناسلی قرار دهید . ( ممکن است به دلیل گرم شدن ؛ الت در حالت نیمه راست قرار گیرد ) سپس می توانید مقداری لوبریکانت یا روغن خراطین را به سر انگشتان خود بزنید .دقت کنید شما باید علامت OK را با انگشتان دست خود بسازید .

پس از آغشته کردن لوبریکانت یا روغن خراطین آلت تناسلی را میان انگشتان اشاره و شصت قرار داده و از پایین ( در قسمت تحتانی آلت به سمت سر الت به آرامی بکشید . ) این روش میبایست به آرامی انجام پذیرد . شما می توانید برای هر بار بالا و پایین بردن دست های خود شمارش قرار دهید .در مدت ۳ دقیقه ۱۰۰ بار این عمل را تکرار نمایید .

 

این عمل میبایست شب ها قبل از خواب انجام شود تا بیشترین باز دهی را داشته باشد .پس انجام عمل جلگینگ در طی چند روز شما شاهد افزایش سایز اندام تناسلی خود خواهید بود .

 

نکته قابل توجه درباره این موضوع این است که افزایش سایز آلت تناسلی با ماساژ جلگینگ دائمی خواهد بود حتی اگر دیگر عمل جلگینگ انجام نشود .

 

افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ زرد چوبه

شاید تابه حال درباره افزایش سایز آلت تناسلی با زردچوبه چیزی نشنیده باشید ! زرچوبه با خواص فوق العاده ای که دارد از زمان های قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است .طبیبان هندی و یونانی از زردچوبه به عنوان یک ادویه در طب سنتی که باعث بزرگ شدن طول آلت آقایان می شود یاد نموده اند . برای این که در کنار روش های فوق سریع تر به نتیجه برسید آلت خود را با رزدچوبه ماساژ دهید . اثرات این دارو گیاهی می تواند در کم ترین زمان ممکن نمایان شود .